onsdag 8 juli 2009

Semester?

Nej, jag har inte semester. Men jag tog en semester från
bloggen pga den enormt sköna värmen vi haft ett tag nu.
Lite synd att inte ta till vara på den tycker jag.
Men idag så bara vräker det ner. Tänkte passa på att visa lite bilder
vad jag haft för mig under tiden jag inte synts till här.




Mina dagar startar med en promenad på 5-6km innan det blivit allt för varmt.




Det har blivit mycket påtande i jorden.

Men nu börjar det bli lite som jag tänkt mig

att det skulle se ut. Man får väl justera lite eftersom det växer.

Som ni kanske ser i en par rabatter så finns det hjärtan.

Det är oxå en sak jag har testat i sommar,att gjuta i betong.

Jag har misslyckats en del med det bara för att jag är nyfiken på

resultatet. Har tagit dom ur formarana för tidigt och då har dom spruckit.
Men man lär så länge man lever.


Nä nu ska jag gå o fortsätta med mitt pyssel
Kul att testa lite nya ideer.


Ha en fortsatt skön sommar!

3 kommentarer:

  1. Va fint ni har i rabatterna , skulle se mina . Vad fin tavla , varför inte göra och sälja på Internet en snygg sida med snyggt hantverk , och du vänta inte till i morrn gör de nu
    // Ha de bra "syrran"

    SvaraRadera
  2. Du förresten vi kanske ska starta en sida tillsammans den kan heta Pita ha ha bra namn va?

    SvaraRadera