söndag 14 juni 2009

Veckan som gått.......

Den här veckan som gått har det varit allt från att
röja i vår slänt.




Till att fixa rabatter.



O precis som man kommit igång vad händer då?
Jo det börjar regna. I dag har det vräkt ner hela dagen.
Jag får återkomma med bilder på dom färdiga rabatterna.

I fredags gjorde jag ett uppehåll med trädgårdsarbetet
här hemma och åkte till Timrå för att hjälpa Marica o Jens
med en blomsterrabatt. Jag tycker att vi lyckades riktigt bra.


När vi var klar med det åkte vi för att uppvakta Victoria
på hennes födelsedag. Där bjöds det på varm smörgåstårta.
Mums va det var gott :)likaså jordgubbspajen.

Som sagt här har det vräkt ner hela dagen.
En dag som gjord för att baka nåt smarrigt.





Jag hittade ett recept i AB bilaga igår som jag testade.
Kaneldoftande fiberbröd heter det. O visst doftar det kanel.
Hoppas bara att det smakar lika gott som det luktar.
När det kallnat ska det skäras i bitar.

1 kommentar: